Zespół Placówek Oświatowych

Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego

i Przedszkole w Kurozwękach

ul. Szydłowska 9, 28-200 Staszów, woj. Świetokrzyskie

tel.fax (015) 866 73 90

zpokurozweki@staszow.pl

Język angielski - klasa IV - Marta Zajdel


Środa, 24.06.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 24th June, 2020, Wednesday, Subject: What are you wearing today? - nazwy ubrań.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 102 w podręczniku. Ćw.1 Połącz słowa z obrazkami. Ćw.2 i 3 zrobimy ustnie na lekcji. W ćwiczeniówce str.40 dla chętnych. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 22.06.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 22nd June, 2020, Monday, Subject: Present Continuous Tense - zdania przeczące.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 101 w podręczniku na środę 24.06.2020 r. Piszemy pod tematem: Zdanie przeczące: to be + not + czasownik + ing + reszta, np. We are not sleeping now (My teraz nie śpimy).
Ćw.5 Wybierz a, b lub c. Ćw.6 Spójrz na obrazki i napisz zdania według wzoru. W ćwiczeniówce ćw.3 (Utwórz przeczenia) i ćw.4 (Popraw błędy) str.39 dla chętnych. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Piątek, 19.06.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 19th June, 2020, Friday, Subject: Present Continuous Tense - zdania twierdzące.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 100 w podręczniku na poniedziałek 22.06.2020 r. Piszemy pod tematem: Czasu Present Continuous używamy, gdy mówimy o czynności, która odbywa się teraz. Zdanie twierdzące: to be + czasownik + ing + reszta, np. We are sleeping now (My teraz śpimy).
Ćw.1 Dodaj końcówkę ing do padanych czasowników. Ćw.2 Połącz części zdań. Ćw.3 Uzupełnij zdania w czasie Present Continuous. Ćw.4 Napisz zdania w czasie Present Continuous. W ćwiczeniówce ćw.1 (Wybierz poprawne słowa) i ćw.2 (Uzupełnij zdania w czasie Present Continuous) str.39 . Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 15.06.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 15th June, 2020, Monday, Subject: What's the weather like today?- opisywanie pogody.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 99 w podręczniku na piątek 19.06.2020 r. Piszemy pod tematem: What's the weather like today?- Jaka jest dzisiaj pogoda? It's...hot - gorąco, raining - pada deszcz, snowing - pada śnieg, cloudy - pochmurno, sunny - słonecznie, cold - zimno.
Ćw.4 Posłuchaj nagrania, powtórz i odpowiedz na pytania. Ćw.5 Dopasuj słowa o przeciwnym znaczeniu. Ćw. 6 zrobimy ustnie na lekcji. Ćw. 7 nie robimy. W ćwiczeniówce ćw.2 Wpisz brakujące litery str.38. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 10.06.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 10th June, 2020, Wednesday, Subject: "Fun days out in London"- praca z tekstem.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 98 w podręczniku na poniedziałek 15.06.2020 r. Przepisujemy pod tematem nowe słówka z ramki. Ćw.1 Posłuchaj nagrania, przeczytaj tekst i połącz części zdań. Ćw.2 Zdecyduj R, W lub DS. Ćw.3 Odpowiedz na pytania w zeszycie. W ćwiczeniówce nie robimy nic. Proszę o zrobienie zdjęcia str.33 z ćwiczeniówki i przysłanie dziś do godz. 13.00 na messengerze na ocenę. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 08.06.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 8th June, 2020, Monday, Subject: Free-time outdoor activities - formy spędzania wolnego czasu.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 96 i 97 w podręczniku na środę 10.06.2020 r. Piszemy pod tematem: make a snowman - ulepić bałwana, play sports - uprawiać sporty, go shopping - iść na zakupy, visit museums and tourist attractions - zwiedzać muzea i atrakcje turystyczne, go sightseeing - zwiedzać, go camping - jechać na obóz, go to the beach - iść na plażę, take a ride bike - jeździć rowerem, have a picnic - mieć piknik, go skiing -jeżdzić na nartach, have a barbecue - mieć grilla, visit a market - iść na targ. Ćw.1 Posłuchaj nagrania i powtórz. Ćw. 2 zrobimy ustnie na lekcji. W ćwiczeniówce ćw.1 Wpisz czasowniki i dopasuj obrazek str. 38. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Piątek, 05.06.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 5th June, 2020, Friday, Subject: Module Test 5 - sprawdzian wiadomości i umiejętności.

Robimy w zeszycie poprawę ćwiczeń ze str. 94 i 95 w podręczniku na poniedziałek 08.06.2020 r. Ćw.8 Posłuchaj nagrania i wybierz poprawną odpowiedz. W ćwiczeniówce nie robimy nic. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 03.06.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 3rd June, 2020, Wednesday, Subject: Progress check 5 - powtórzenie i utrwalenie materiału z modułu 5.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 94 i 95 w podręczniku na środę 03.06.2020 r. Piszemy w zeszycie same odpowiedzi. Ćw.1 Przeczytaj tekst i odpowiedz na pytania. Ćw.2 Podpisz obrazki. Ćw.3 Uzupełnij zdania wyrażeniami z ramki i czasownikiem z końcówką ing. Ćw.4 Napisz przeczenia w czasie Present Simple. Ćw.5 Uzupełnij zdania podanymi słowami. Ćw.6 Uzupełnij przepis .Pytania: How much, how many, odpowiedzi - informacje z żółtej ramki. Ćw.7 Uzupełnij tekst. Ćw. 8 nie robimy. W ćwiczeniówce nie robimy nic.Te ćwiczenia będą ocenione jako sprawdzian z tego rozdziału. Proszę o przesłanie zdjęcia z zeszytu na messengerze na priv dziś do godziny 14.00. Prace przesłane po terminie nie będą oceniane.Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 01.06.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 1st June, 2020, Monday, Subject: Healthy and unhealthy eating habits- zdrowe i niezdrowe jedzenie.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 92 i 93 w podręczniku na środę 03.06.2020 r. Piszemy w zeszycie nowe słówka: healthy - zdrowy, unhealthy - niezdrowy, eating habits - nawyki żywieniowe. Ćw.1 Posłuchaj, przeczytaj tekst i zdecyduj R, W lub DS. Ćw.2 Dokończ zdania w zeszycie. Ćw.3 nie robimy. Ćw. 1 i 2 zrobimy ustnie na lekcji. Ćw. 3 Rozwiąż quiz dotyczący zdrowego odżywiania. W ćwiczeniówce nie robi nic. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Piątek, 29.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 29th May, 2020, Friday, Subject: The Eatwell Guide - zasady zdrowego odżywiania.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 92 w podręczniku na poniedziałek 01.06.2020 r. Przepisujemy pod tematem nowe słówka z tabelki. Ćw.1 Posłuchaj, przeczytaj tekst i zdecyduj R, W lub DS. Ćw.2 Dokończ zdania w zeszycie. Ćw.3 nie robimy. W ćwiczeniówce nie robi nic. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 27.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 27th May, 2020, Wednesday, Subject: Phrasal verbs - czasowniki złożone. Znaki interpunkcyjne.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 91 w podręczniku na piątek 29.05.2020 r. Ćw.4 Wpisz podane słowa. Ćw.5 Połącz czasowniki złożone z czasownikami wyróżnionymi w tekście (niebieskie słówka z czytanki). Ćw.6 zrobimy ustnie na lekcji. Ćw. 7 słuchanie. Ćw. 8 Wpisz brakujące znaki interpunkcyjne. Ćw. 9 nie robimy. W ćwiczeniówce ćw.3 (Odpowiedz na pytania) i ćw.4 (Napisz pytania) str. 37. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 25.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 25th May, 2020, Monday, Subject:"Street food around the world" - praca z tekstem.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 90 w podręczniku na środę 27.05.2020 r. Przepisujemy pod tematem nowe słówka. Ćw.1 Posłuchaj , przeczytaj tekst i połącz części zdań. Ćw.2 Zdecyduj: R, W lub DS. Ćw. 3 Odpowiedz pełnymi zdaniami na pytania. W ćwiczeniówce ćw.1 (Przeczytaj tekst i połącz części zdań) i ćw.2 (Wpisz R lub W) str. 37. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Piątek, 22.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 22nd May, 2020, Friday, Subject: Zaimki pytające : which, why, how - ćwiczenia.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 89 w podręczniku na poniedziałek 25.05.2020 r. Piszemy pod tematem notatkę kolorem: Which - który, która, które, Why - dlaczego, How - jak.
Ćw.2 Spójrz na obrazki, napisz pytania i krótkie odpowiedzi. Ćw.3 Napisz pytania i krótkie odpowiedzi. Ćw. 4 Napisz pytania i odpowiedzi. Ćw. 5 Uzupełnij tekst czasownikami w odpowiedniej formie. W ćwiczeniówce ćw.3 (Ułóż pytania z rozsypanki) i ćw.4 (Utwórz pytania do podanych odpowiedzi) str. 36. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 20.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 20th May, 2020, Wednesday, Subject: Present Simple Tense - zdania pytające i krótkie odpowiedzi.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 88 w podręczniku na piątek 22.05.2020 r. Piszemy pod tematem notatkę kolorem: Zdania pytające : Do/Does + osoba + czasownik bez s/es + reszta, np. Do you swim every day? Does he watch TV every day?
Ćw.1 Wybierz poprawne słowa. Ćw.2 Spójrz na obrazki, napisz pytania i krótkie odpowiedzi. Ćw.3 Napisz pytania i krótkie odpowiedzi. W ćwiczeniówce ćw.1 (Połącz), ćw.2 (Wpisz do, does, don't, doesn't) str. 36. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 18.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 18th May, 2020, Monday, Subject: Giving instructions - podawanie instrukcji (dialogi).

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 87 w podręczniku na środę 20.05.2020 r. Piszemy pod tematem nowe słówka: simple - prosty, bake - piec, ingredient - składnik oraz przepisujemy kolorem tabelkę WORD. Ćw.1 Wpisz podane zdania. Ćw.2 Posłuchaj i sprawdź. Ćw.3 zrobimy ustnie na lekcji. Ćw.4 Wpisz zdania. Ćw.5 Posłuchaj i powtórz. W ćwiczeniówce ćw.1 (Połącz), ćw.2 (Napisz pytania) i ćw.3 (Wpisz pytania z ćw. 2) str. 35. Proszę o przesłanie zdjęcia str. 34 z ćwiczeniówki na messengerze na priv dn. 18.05.2020 r. do godz.17.00 na ocenę. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Piątek, 15.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 15th May, 2020, Friday, Subject: Food preparation and cooking tools - akcesoria kuchenne i czasowniki związane z gotowaniem.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 86 w podręczniku na poniedziałek 18.05.2020 r. Piszemy pod tematem nowe słówka : slice - kroić, peel - obierać, grate - trzeć na tarce, add - dodawać, mix - mieszać, chop - siekać, beat - ubijać, knife - nóż, spoon - łyżka, whisk - trzepaczka do jajek, grater - tarka, saucepan - rondel, cake tin - forma do pieczenia, frying pan - patelnia, bowl - miska. Ćw.1 Posłuchaj i powtórz. Ćw.2 Posłuchaj i powtórz. Ćw. 3a Połącz. Ćw. 3b Napisz zdania według podanego wzoru. W ćwiczeniówce ćw.1 (Spójrz na obrazki i zakreśl poprawne słowa), ćw.2a (Rozwiąż krzyżówkę) i ćw. 2b (Wpisz słowa z 2a) str. 34. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 13.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 13th May, 2020, Wednesday, Subject: Present Simple Tense - zdania przeczące - ćwiczenia.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 85 w podręczniku na piątek 15.05.2020 r. Ćw.4 Napisz przeczenia używając podanych czasowników. Ćw.5 Utwórz przeczenia - przepisz całe zdania. Ćw.6 Napisz całymi zdaniami czego nie robisz w niedziele według podanego wzoru. W ćwiczeniówce ćw.3 (Napisz przeczenia) i ćw. 4 (Utwórz przeczenia) str. 33. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 11.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 11th May, 2020, Monday, Subject: Present Simple Tense - zdania przeczące.

Piszemy pod tematem kolorem notatkę: Czasu Present Simple używamy do określania czynności powtarzających się, planów lekcji, rozkładów jazdy, rutyny, przyzwyczajeń. Zdanie twierdzące : Osoba + czasownik + s/es( po she, he, it)+ reszta, np. We go to school every day. He plays tennis every day. Przeczenia: Osoba + don't lub doesn't +czasownik bez s/es + reszta. Do jest po I, you, we, they. Does jest po she, he, it. We don't go to school every day. He doesn't play tennis every day.
Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 84 w podręczniku na środę 13.05.2020 r. Ćw.1 Spójrz na obrazki i połącz części zdań. Ćw.2 Wybierz poprawną odpowiedz. Ćw.3 Wpisz don't lub doesn't. W ćwiczeniówce ćw.1 (Wybierz poprawne słowo) i ćw. 2 (Wpisz don't lub doesn't) str. 33. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Piątek, 08.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 8th May, 2020, Friday, Subject: My favourite food is..- opisywanie ulubionej potrawy.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 83 w podręczniku na poniedziałek 11.05.2020 r. Ćw.3 Wpisz brakujące słowa. Ćw.4 Wpisz podane słowa. Ćw. 5 Dopasuj słowa o przeciwnym znaczeniu (niebieskie słowa z czytanki). Ćw. 6 zrobimy ustnie na lekcji. Ćw. 7 Opisz swoje ulubione jedzenie według wzoru z ćw. 7b. Proszę o przesłanie zdjęcia tego ćwiczenia na messengerze na priv do niedzieli do godziny 19.00 na ocenę. W ćwiczeniówce nie robimy nic. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 06.05.2020 r.

Dzień dobry,

Piszemy w zeszycie: Lesson, 6th May, 2020, Wednesday, Subject: " What's your favourite food?''- praca z tekstem.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 82 w podręczniku na piątek 08.05.2020 r. Piszemy pod tematem nowe słówka z tabelki obok czytanki. Ćw. 1 Posłuchaj, przeczytaj tekst i połącz części zdań. Ćw. 2 Wybierz poprawną odpowiedz. W ćwiczeniówce ćw. 2(Ułóż zdania z rozsypanki)str. 32. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 04.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 4th May, 2020, Monday, Subject: Food and drinks - nazwy artykułów spożywczych.Wyrażanie upodobań kulinarnych.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 80 i 81 w podręczniku na środę 06.05.2020 r. Piszemy pod tematem nowe słówka:an onion - cebula, an apple - jabłko, a tomato - pomidor, lettuce - sałata, a potato - ziemniak, a cucumber - ogórek, a carrot - marchewka, an orange - pomarańcza, a strawberry - truskawka, rice - ryż, cereal - płatki, flour - mąka, pasta - makaron, bread - chleb, coffee - kawa, juice - sok, tea - herbata, sugar - cukier, salt - sól, pepper - pieprz, crisps - chipsy, biscuits - ciastka, milk - mleko, yoghurt - jogurt, butter - masło, cheese - żółty ser, fish - ryba, meat - mięso, chicken - kurczak, an egg - jajko. Ćw. 1 Podpisz ponumerowane obrazki podanymi słowami. Piszemy kolorem w zeszycie : I love.. + czasownik + ing - Lubię......, I really like....+ czasownik + ing - Naprawdę lubię..., I quite like... + czasownik + ing - Nawet lubię.., I don't like... + czasownik + ing - Nie lubię..., I hate...+ czasownik + ing - Nie znoszę... Ćw. 2 zrobimy ustnie na lekcji. W ćwiczeniówce ćw. 1( Znajdź te słowa w wykreślance)str. 32.
Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 29.04.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 29th April, 2020, Wednesday, Subject: Module Test 4 - sprawdzian wiadomości i umiejętności.

Na dzisiejszej lekcji omówimy szczegółowo wyniki sprawdzianu (podręcznik str.78 i 79). W zeszycie robimy poprawę testu na poniedziałek 04.05.2020r. W ćwiczeniówce nie robimy dziś nic. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 27.04.2020 r.

Dzień dobry,

Piszemy w zeszycie: Lesson, 27th April, 2020, Monday, Subject: Progress check 4 - powtórzenie i utrwalenie materiału z modułu 4.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 78 i 79 w podręczniku na ocenę. Ocena ta będzie zaliczona jako sprawdzian z unitu 4. Proszę o przesłanie zdjęć z odpowiedziami na priv dziś do godziny 14.00. Jeśli prace nie będą przesłane w terminie to będzie obniżona ocena. Ćw. 1 Przeczytaj tekst i wybierz poprawną odpowiedż. Ćw. 2 Wybierz poprawne słowo. Ćw. 3 Wpisz podane słowa. Ćw. 4 Wybierz poprawne słowa. Ćw. 5 Napisz czasownik w 3 os. l. poj. (po she, he, it dodajemy jakąś końcówkę). Ćw. 6 Wpisz odpowiedni zaimek. Ćw. 7 Ułóż zdania z rozsypanki. Ćw. 8 Uzupełnij dialog podanymi zdaniami. Ćw. 9 i 10 nie robimy. W ćwiczeniówce nie robimy dziś nic.
Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Piątek, 24.04.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 24th April, 2020, Friday, Subject: A favourite Polish sportsperson - mój ulubiony polski sportowiec.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 77 w podręczniku na poniedziałek 27.04.2020 r. Ćw. 1 Opisz swojego ulubionego polskiego sportowca. Korzystając z internetu wpisz informacje o tym sportowcu: Name (imię i nazwisko), Nickname (pseudonim), Date of birth (data urodzenia), Place of birth (miejsce urodzenia), Daily routine (co robi codziennie), Free time activities (jak spędza wolny czas). Jeśli macie jakiś wycinek z gazety na którym jest zdjęcie tego sportowca to można go przykleić pod opisem, ale to nie jest obowiązkowe. Proszę o przesłanie zdjęcia tego opisu na messengerze na priv do poniedziałku (na ocenę). W ćwiczeniówce nie robimy dziś nic. Jestem dostępna na messengerze.

Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 22.04.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 22nd April, 2020, Wednesday, Subject: School rules- zasady obowiązujące w szkole.

Piszemy pod tematem nowe słówka: rule - reguła, zasada, cheat - ściągać, oszukiwać, bully - zastraszać, znęcać się. Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 76 w podręczniku na piątek 24.04.2020 r. Ćw. 1 Przeczytaj tekst na temat zasad panujących w szkole (dos- to powinno się robić w szkole, donts - tego nie powinno się robić w szkole) i zdecyduj czy zdania są: R, W lub DS. Ćw. 2 (Narysuj w zeszycie tabelkę, podziel ją na 2 części (część 1 dos i część 2 donts) i przepisz podane w ramce wyrażenia do odpowiedniej kolumny. Ćwiczeniówka ćw. 3 (Odpowiedz na pytania) i ćw. 4 (Napisz pytania do podanych odpowiedzi) str.31.
Jestem dostępna na messengerze.

Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 20.04.2020 r.

Dzień dobry,

Piszemy w zeszycie: Lesson, date 20th April, 2020, Monday, Subject: Free time activities - opisywanie codziennych czynności.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 75 w podręczniku na środę 22.04.2020 r. Ćw. 4 Wpisz podane czasowniki. Ćw. 5 Dopisz słowa o przeciwnym znaczeniu (3 niebieskie słowa z czytanki na str. 74). Ćw. 6 zrobimy po powrocie do szkoły (słuchanie). Ćw. 7 Przepisz tekst do zeszytu wpisując informacje o sobie. Ćwiczeniówka ćw. 1 (Przeczytaj tekst i połącz części zdań) i ćw. 2 (Wpisz R lub W) str.31.
Jestem dostępna na messengerze.

Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Piątek, 17.04.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, date 17th April, 2020, Friday, Subject: "Gareth Bale" - praca z tekstem.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 74 w podręczniku na poniedziałek 20.04.2020 r. Przepisujemy kolorem nowe słówka z tabelki.Następnie robimy ćw. 1. Przeczytaj tekst i połącz części zdań. Ćw. 2 Zdecyduj : R, W, DS. Ćw. 3. Odpowiedz pełnymi zdaniami na pytania. Ćwiczeniówka ćw. 3 ( Zakreśl poprawne słowo) i ćw. 4( Wpisz odpowiedni przyimek czasu) str.30.
Jestem dostępna na messengerze.

Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 15.04.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, date 15th April, 2020, Wednesday, Subject: Prepositions of time - przyimki czasu.
Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 73 w podręczniku na piątek 17.04.2020 r. Przepisujemy kolorem informacje z niebieskiej tabelki: At piszemy przed... (tabelka), on piszemy przed... (tabelka), in piszemy przed... (tabelka). Następnie robimy ćw. 4. Połącz części zdań. Ćw. 5 Wpisz: at, on, in. Ćw. 6. Dokończ zdania wpisując informacje o sobie. Ćwiczeniówka ćw. 1 (Wpisz odpowiedni przysłówek częstotliwości) i ćw. 2 (Przepisz zdania wstawiając przysłówek w odpowiednim miejscu) str.30.
Jestem dostępna na messengerze.

Pozdrawiam,
Marta Zajdel

WIOSENNA PRZERWA ŚWIĄTECZNA od 9 do 14 kwietnia 2020 r.


Środa, 08.04.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, date 8th April, 2020, Wednesday, Subject: Easter in the USA - Wielkanoc w USA i w Polsce.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 117 w podręczniku na środę 15.04.2020 r. Piszemy kolorem nowe słówka : Easter - Wielkanoc, Easter egg hunt - szukanie jaj wielkanocnych, parade - parada, Easter bunny - króliczek wielkanocny, Easter eggs - pisanki, hot cross buns - gorące bułeczki. Ćw. 1 Przeczytaj tekst o Wielkanocy w USA i podpisz obrazki.. Ćw. 2 Znajdż w wykreślance 5 słów związanych z Wielkanocą i zapisz je w zeszycie.Ćwiczeniówka ćw.3 ( Uzupełnij dialog wpisując pytania z ćw. 2) str.29. Jestem dostępna na messengerze.

Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 06.04.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, date 6th April, 2020, Monday, Subject: Adverbs of frequency - przysłówki częstotliwości. Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 72 w podręczniku na środę 08.04.2020 r. Piszemy kolorem nowe słówka z ramki: always - zawsze , usually - zazwyczaj, often - często, sometimes - czasami, never - nigdy. Ćw. 1 Wybierz poprawne słowo ( nie przepisujemy całego dialogu tylko samą odpowiedż tak jak na lekcji). Ćw. 2 Ułóż zdania z rozsypanki Ćw.3 Przerysuj tabelkę do zeszytu i zaznacz jak często wykonujesz te czynności.Ćwiczeniówka ćw.1 ( połącz) i 2 ( napisz pytania do podanych odpowiedzi) str.29.
Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Piątek, 03.04.2020 r.

Dzień dobry,
Dziś rozpoczynamy samodzielną pracę z podręcznikiem.
Piszemy w zeszycie: Lesson, date 3rd April, 2020, Friday, Subject: Making invitations - przyjmowanie i odrzucanie zaproszeń ( dialogi).
  • Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 71 na poniedziałek 06.04.2020 r. Ćw. 1 Przeczytaj dialog i wpisz brakujące zdania ( nie przepisujemy całego dialogu tylko same zdania tak jak na lekcji). Ćw. 3 Wpisz zdania ( nie przepisujemy całego dialogu tylko same zdania tak jak na lekcji). Ćwiczeniówka cała str.28. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 01.04.2020 r.

Dzień dobry,
Kończymy kartę pracy nr 4 w zeszycie na piątek 03.04.2020 r. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,

Marta Zajdel

Poniedziałek, 30.03.2020 r.

Dzień dobry,
Przesyłam kolejną kartę pracy nr 4. Robimy w zeszycie cztery pierwsze ćwiczenia na środę 01.04.2020 r. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,

Marta Zajdel

Kliknij>>> KARTA PRACY 4

Kliknij>>> NAGRANIE 3


Piątek, 27.03.2020 r.

Witam,
Bardzo proszę o systematyczną pracę. Jestem do Waszej dyspozycji na mesengerze .
Pozdrawiam

Marta Zajdel

  • Kończymy w zeszycie kartę pracy nr 3 na poniedziałek 30.03.2020 r.

Środa, 25.03.2020 r.

Witam,
Przesyłam kolejne karty pracy do zrobienia w zeszycie. Bardzo proszę o systematyczną pracę. Jestem do Waszej dyspozycji na mesengerze .
Pozdrawiam

Marta Zajdel

Proszę o zrobienie w zeszycie pięciu pierwszych ćwiczeń z karty pracy nr 3 na piątek 27.03.2020 r.

Kliknij>>> NAGRANIE 3

Kliknij>>> KARTA PRACY 3

Poniedziałek, 23.03.2020 r.
Dzień dobry.
Dziś proponuję Wam kolejną serię ćwiczeń, które są nadal powtórką poznanego do tej pory materiału. Zachęcam do zamieszczania odpowiedzi w zeszycie do języka angielskiego. Jeśli będziecie potrzebowali mojej pomocy proszę o kontakt na messengerze.
Pozdrawiam serdecznie,

Marta Zajdel

  • Kończymy zadania z karty pracy nr 2 na środę ( 25.03.2020 r.)

Drodzy Uczniowie,
Dziś proponuję Wam, abyście ćwiczyli język angielski w nieco inny sposób. Przesyłam Wam linki do krótkich filmów w języku angielskim, które powinniście tylko obejrzeć do poniedziałku 23 marca.
Nie wykonujemy żadnych zadań w zeszycie.
Pozdrawiam serdecznie,

Dzień dobry.
Przesyłam Wam kolejne materiały zgodnie z ustalonym w poniedziałek planem. Przypominam, że to są ćwiczenia, które mają na celu powtórzenie poznanego do tej pory materiału . Nie ma żadnych nowych zagadnień ,więc nie powinno być problemu z wykonaniem ich. Jeśli nie pamiętacie jakiegoś zagadnienia to pomoc znajdziecie w podręczniku lub w zeszycie. Odpowiedzi do zadanych ćwiczeń piszemy w zeszycie do języka angielskiego. Chciałabym, abyście pracowali systematycznie zgodnie z wyznaczonymi przeze mnie datami.
Pozdrawiam serdecznie,

Marta Zajdel

Proszę zrobić pierwsze 4 ćwiczenia z tej karty pracy (nie wszystkie) na piątek (20.03.2020 r.)

Drodzy Uczniowie,
Uprzejmie informuję, że na czas zawieszenia zajęć będziemy pracować zdalnie. Poniżej zamieszczam materiały, które umożliwią Wam samodzielną pracę w domu. To nie są nowe zagadnienia tylko szybka powtórka materiału od początku roku szkolnego. Kolejne materiały będę przesyłała zgodnie z planem lekcji, klasy IV- VII ( poniedziałek, środa , piątek). Odpowiedzi do ćwiczeń z wysłanych kart pracy zapisujemy w zeszycie do języka angielskiego ( tytuł karty pracy oraz data). Na razie będziemy pracować w taki sposób. Podejdźcie do tego poważnie, sprawdzę.
Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrowia

Marta Zajdel


Przesyłam kartę pracy do zrobienia w zeszycie na środę (18.03.2020 r.)
22-06-2020, Ewa Cichoń
Strona którą odwiedzasz korzysta z plików cookies. Ustawienia dotyczące tych plików można zmienić w opcjach przeglądarki używanej do przeglądania Internetu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies przeczytaj Politykę cookies.