Zespół Placówek Oświatowych

Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego

i Przedszkole w Kurozwękach

ul. Szydłowska 9, 28-200 Staszów, woj. Świetokrzyskie

tel.fax (015) 866 73 90

zpokurozweki@staszow.pl

Język angielski - klasa VII - Marta Zajdel


Środa, 24.06.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 24th June, 2020, Wednesday, Subject: The law - prawo.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 99 w podręczniku. W ćwiczeniówce str.89 dla chętnych. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 22.06.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 22nd June, 2020, Monday, Subject: Crime - przestępcy i rodzaje zbrodni.

Robiy w zeszycie ćwiczenia ze str.98 w podręczniku na środę 24.06.2020 r. Ćw.1 Zapoznaj się z nowym słownictwem i wpisz podane słowa. Ćw.2 Wpisz podane czasowniki. Ćw.3 Uzupełnij tabelkę. W ćwiczeniówce str.88 dla chętnych. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Piątek, 19.06.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 19th June, 2020, Friday, Subject: Revision 7 - powtórzenie materiału gramatyczno - leksykalnego z unitu 7.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str.94 w podręczniku na poniedziałek 22.06.2020 r. Ćw.1 Wpisz brakujące słowa. Ćw.2 Połącz części zdań. Ćw.3 Wybierz a, b lub c. Ćw.4 Wpisz odpowiedni zaimek względny. Ćw.5 Uzupełnij dialog używając podanych wyrazów. W ćwiczeniówce ćw.2 i 3 str.85. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 15.06.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 15th June, 2020, Monday, Subject: A short story about friendship - wypowiedż pisemna.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str.93 w podręczniku na piątek 19.06.2020 r. Ćw.1 zrobimy ustnie na lekcji. Ćw.2 Przeczytaj tekst i podpisz imiona ludzi na obrazkach. Ćw.3 Połącz części zdań. Ćw.4 Uzupełnij tabelkę wyrażeniami z tekstu. Ćw.5 nie robimy. W ćwiczeniówce ćw.1 (Przeczytaj tekst i wybierz odpowiedz) str.83. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 10.06.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 10th June, 2020, Wednesday, Subject: Identifying people - wypowiedzi ustne.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str.92 w podręczniku na poniedziałek 15.06.2020 r. Ćw.1 Zapoznaj się z nowym słownictwem, posłuchaj i powtórz. Ćw.2 Posłuchaj i przeczytaj tekst. Ćw.3 Odpowiedz na pytania. Ćw.4 Opisz obrazek. W ćwiczeniówce ćw.1 (Wpisz słowa), ćw. 2 (Połącz) i ćw.3 (Wpisz podane słowa) str.82. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 08.06.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 8th June, 2020, Monday, Subject: Check yourself - uzupełnianie ćwiczeń w zeszycie ćwiczeń.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str.91 w podręczniku na środę 10.06.2020 r. Ćw. 1 i 2 zrobimy ustnie na lekcji. Ćw. 3 i 4 słuchanie. Ćw.5 Połącz znaczenie słowa get ze słowami. Ćw.6 Wybierz poprawne słowa. W ćwiczeniówce ćw.1 (Połącz słowa z definicją), ćw. 2 (Wybierz poprawną odpowiedz), ćw.3 (Wpisz 2 tryb warunkowy) i ćw.4 (Wybierz poprawne słowa) str.84. Proszę o zrobienie zdjęcia str.84 z ćwiczeniówki i przysłanie dziś do godz. 16.00 na messengerze na ocenę. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Piątek, 05.06.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 5th June, 2020, Friday, Subject: A friend in need... - odbiór tekstów słuchanych.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str.90 i 91 w podręczniku na poniedziałek 08.06.2020 r. Ćw.1 Posłuchaj nagrania i dopasuj osobę do domu. Ćw.3 Wybierz poprawne słowa. Ćw.4 Napisz zdania według wzoru. Ćw. 5 Przepisz zdania według podanego wzoru. Ćw. 6 nie robimy. Ćw. 1 i 2 zrobimy ustnie na lekcji. Ćw. 3 i 4 słuchanie. W ćwiczeniówce ćw.1 (Co znaczy słowo get w tych zdaniach? Wybierz znaczenie) i ćw.4 (Wpisz) str.81. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 03.06.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 3rd June, 2020, Wednesday, Subject: Defining and non-defining relative clauses - zdania względne definiujące.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str.90 w podręczniku na piątek 05.06.2020 r. Piszemy kolorem notatkę: who/that - który/która - ludzie, which/that - który/która - rzeczy, where - gdzie - miejsca. Ćw.1 Posłuchaj nagrania i dopasuj osobę do domu. Ćw.3 Wybierz poprawne słowa. Ćw.4 Napisz zdania według wzoru. Ćw. 5 Przepisz zdania według podanego wzoru. Ćw. 6 nie robimy. W ćwiczeniówce ćw.1 (Dopasuj), ćw.2 (Przeczytaj tekst i zaznacz a, b , c lub d) i ćw.4 (Znajdź i popraw błędy w zdaniach. Pamiętaj o przecinkach) str.80. W środę 03.06.2020 r. jest kartkówka z drugiego trybu warunkowego. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 01.06.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 1st June, 2020, Monday, Subject:"Friendship Day"- odbiór tekstów czytanych.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 89 w podręczniku na środę 03.06.2020 r. Ćw.1 zrobimy ustnie na lekcji. Ćw.2 Posłuchaj, przeczytaj tekst i zaznacz T lub F. Ćw.3 Zapoznaj się z tabelką i uzupełnij ją. Ćw.4 Uzupełnij zdania słówkami z ćw. 3. Ćw. 5 zrobimy ustnie na lekcji. W ćwiczeniówce ćw.1 (Wpisz brakujące litery), ćw.2 (Przeczytaj tekst i zaznacz T lub F) i ćw.4 (Połącz) str. 79. W środę 03.06.2020 r. jest kartkówka z drugiego trybu warunkowego.Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Piątek, 29.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 29th May, 2020, Friday, Subject: Second conditional - drugi tryb warunkowy.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 88 w podręczniku na poniedziałek 01.06.2020 r. Piszemy kolorem w zeszycie:
Zdania warunkowego typu 2 używamy dla opisania mało prawdopodobnych lub praktycznie niemożliwych do spełnienia warunków w teraźniejszości lub przyszłości oraz gdy udzielamy rady. If + Past Simple, would +czasownik, np. If you exercised more, you would feel better.
Ćw.1 zrobimy ustnie na lekcji. Cw.2 Posłuchaj i przeczytaj tekst. Ćw.4 Uzupełnij zdania w drugim trybie warunkowym. Ćw.5 Dokończ zdania. W ćwiczeniówce ćw.1 (Połącz), ćw.2 (Wybierz poprawne formy) i ćw.4 (Uzupełnij tekst w drugim trybie warunkowym) str. 78. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 27.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 27th May, 2020, Wednesday, Subject: Personality features - cechy charakteru, uczucia i emocje.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 86 i 87 w podręczniku na piątek 29.05.2020 r. Ćw. 3 Przeczytaj komiks i napisz kim są dla siebie te osoby. Cw. 4 i 5 Zapoznaj się z nowym słownictwem i rozwiąż test. Ćw. 6 Wybierz poprawne słowa. Ćw. 7 zrobimy ustnie na lekcji. W ćwiczeniówce ćw.4 (Wpisz czasowniki w odpowiedniej formie), ćw.5 (Spójrz na obrazki i wybierz zdanie, które pasuje), ćw.6 (Wpisz słowa) i ćw. 7(Uzupełnij tekst) str. 77. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 25.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 25th May, 2020, Monday, Subject: Family and friends - rodzina I przyjaciele.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 86 i 87 w podręczniku na środę 27.05.2020 r. Ćw. 1 zrobimy ustnie na lekcji. Ćw. 2 Przeczytaj teksty i wpisz wyróżnione słowa. Ćw. 3 Przeczytaj komiks i napisz kim są dla siebie te osoby. Cw. 4 i 5 Zapoznaj się z nowym słownictwem i rozwiąż test. Ćw. 6 Wybierz poprawne słowa. Ćw. 7 zrobimy ustnie na lekcji. W ćwiczeniówce ćw.1 (Wybierz poprawne słowo), ćw.2 (Przeczytaj opisy i wpisz słowa związane z rodziną) i ćw. 3 (Wybierz poprawne słowa) str. 76. Proszę o zrobienie zdjęcia z ćwiczeniówki i przysłanie na messengerze na priv do 26.05. 2020 r. do godz. 17.00 na ocenę. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Piątek, 22.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 22nd May, 2020, Friday, Subject: Exam skills revision - rozwijanie umiejętności egzaminacyjnych.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 84 i 85 w podręczniku ( 1,2,3,4,5 i 6) na poniedziałek 25.05.2020 r.
W ćwiczeniówce ćw.1 (dla chętnych), ćw.2 i 3 str. 73. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 20.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 20th May, 2020, Wednesday, Subject: Module Test 6 - test gramatyczno- leksykalny z rozdziału 6 .

Robimy w zeszycie poprawę ćwiczeń ze str. 80 w podręczniku na piątek 22.05.2020 r.
W ćwiczeniówce ćw.3 (Połącz zdania), ćw.4 (Wybierz odpowiednią formę), ćw. 5 (Znajdź i popraw błędy w zdaniach), ćw. 6 (Wpisz wyrażenia) str. 72. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 18.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 18th May, 2020, Monday, Subject: Revision 6 - powtórzenie materiału gramatyczno - leksykalnego z unitu 6.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str.80 w podręczniku na poniedziałek 18.05.2020 r. Proszę o przesłanie zdjęcia tych ćwiczeń dziś do godz. 13.30 na ocenę. Ta ocena będzie brana pod uwagę jako ocena z testu.Prace przesłane po terminie nie będą oceniane.
Ćw.1 Przeczytaj definicje i odgadnij słowa (Piszemy tylko słowa - nie całe zdania). Ćw.2 Wpisz słowa. Ćw. 3 nie robimy. Ćw. 4 Wybierz poprawne słowo. Ćw. 5 Połącz zdania (Piszemy tylko numer i litery). Ćw. 6,7 i 8 nie robimy. W ćwiczeniówce ćw.1 (Wpisz poprawne słowa) i ćw.2 (Wybierz odpowiednie słowo) str. 72. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Piątek, 15.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 15th May, 2020, Friday, Subject: Time clauses - zdania podrzędne okolicznikowe czasu.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str.79 w podręczniku na poniedziałek 18.05.2020 r. Piszemy kolorem notatkę: Zdań okolicznikowych czasu używamy , aby opisać kolejność zdarzeń lub czynności w przyszłości. W zdaniach tych stosujemy spójniki: after (po tym, jak), before (zanim), when (kiedy), until (dopóki), as soon as ( jak tylko), while
(podczas gdy). Konstrukcja:
Zdanie główne (Future Simple), zdanie podrzędne (Present Simple), np.I will call them after we get back home.
Ćw.1 Przeczytaj tekst i odpowiedz na pytania. Ćw.3 Wpisz czasowniki w odpowiedniej formie. Ćw. 4 Wybierz poprawne słowo. W ćwiczeniówce ćw.1 (Zakreśl poprawne słowo), ćw.2 (Wpisz odpowiednią formę czasowników) i ćw.6 (Wybierz poprawną formę) str. 71. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 13.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 13th May, 2020, Wednesday, Subject: Understanding a conversation - wypowiedzi ustne.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str.78 w podręczniku na piątek 15.05.2020 r. Ćw.1 i 2 zrobimy ustnie na lekcji.
Ćw.3 Posłuchaj i przeczytaj tekst, odpowiedz na pytania. Ćw. 4 Uzupełnij dialog wyrażeniami z tabelki. Ćw.5 nie robimy. W ćwiczeniówce ćw.1 (Połącz), ćw.2 (Ponumeruj zdania tak, aby otrzymać dialogi), ćw.3 (Uzupełnij tabelkę), ćw.4 (Wpisz zdania), ćw. 5 dla chętnych (Posłuchaj i uzupełnij dialog) str. 70. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 11.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 11th May, 2020, Monday, Subject: Jess lives the dream! - odbiór tekstów słuchanych.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str.77 w podręczniku na środę 13.05.2020 r. Ćw.1 zrobimy ustnie na lekcji.
Ćw. 2, 3 i 4 zrobimy na lekcji - słuchanie. Ćw. 5 Posłuchaj nagrania i odpowiedz na pytania. Ćw.7 Zapoznaj się z nowym słownictwem i wybierz poprawne słowo. W ćwiczeniówce ćw.1 (Wybierz poprawne słowo), ćw.2 dla chętnych (Posłuchaj nagrania i zaznacz zdanie, które nie jest prawdziwe ), ćw.3 dla chętnych (Posłuchaj nagrania i zaznacz T lub F), ćw.4 dla chętnych (Posłuchaj nagrania i dokończ zdania), ćw. 5 (Połącz) i ćw. 6 (Wpisz wyrażenia z ćw. 5) str. 69.
Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Piątek, 08.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 8th May,2020, Friday, Subject: Modal verbs for speculation - ćwiczenia.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str.76 w podręczniku na poniedziałek 11.05.2020 r. Ćw. 5 Wpisz odpowiedni czasownik modalny. W ćwiczeniówce ćw.1 (Wpisz must lub cant), 2 ( Wybierz a lub b), 3( Wybierz a, b lub c) i 4 (Wybierz odpowiednią opcję, aby uzupełnić dialog) str. 68. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 06.05.2020 r.

Dzień dobry,

Piszemy w zeszycie: Lesson, 6th May,2020, Wednesday, Subject: Czasowniki modalne: must, could, might/may, can't do wyrażania spekulacji.

Piszemy pod tematem kolorem: Might, may lub could używamy, jeśli podejrzewamy, że coś może być prawdą, np. It might/ may/could be cold at night. ( Może być zimno w nocy). Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str.76 w podręczniku na piątek 08.05.2020 r. Ćw.1 zrobimy ustnie na lekcji. Ćw.2 Posłuchaj i przeczytaj tekst. Ćw. 4 Wybierz poprawne słowa. Ćw. 5 Wpisz odpowiedni czasownik modalny. W ćwiczeniówce ćw. 3 (Zaznacz T lub F) i 4 ( Wpisz podane czasowniki w odpowiedniej formie) str. 67. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 04.05.2020 r

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 4th May,2020, Monday, Subject: "Live life outside" - praca z testem.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str.75 w podręczniku na środę 06.05.2020 r. Ćw. 1 i 2 zrobimy ustnie na lekcji. Ćw. 3 Posłuchaj i przeczytaj tekst, ponumeruj obrazki. Ćw. 4 Odpowiedz krótko na pytania.Ćw. 5 Wpisz brakujące słowa.Ćw. 6 Wpisz pasujące słowa. Ćwiczeniówka ćw.1 (Wpisz podane słowa)i ćw.2 (Przeczytaj tekst i wpisz w luki jedno słowo )str. 67.Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 29.04.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 29th April,2020, Wednesday, Subject: Modal verbs - czasowniki modalne - ćwiczenia.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str.74 w podręczniku na poniedziałek 04.05.2020 r. (sprawdzamy na lekcji). Ćwiczeniówka ćw.1 (Połącz części zdań), ćw.2 (Wpisz wyrażenia), ćw. 3 (Uzupełnij drugie zdanie tak, aby znaczyło to samo co pierwsze), ćw.4 (Wybierz a, b, c lub d) i ćw. 5 (Uzupełnij tekst jednym słowem) str. 66.
Poniedziałek 04.05.2020r. kartkówka z czasowników modalnych.
Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 27.04.2020 r.

Dzień dobry
Piszemy w zeszycie: Lesson, 27th April,2020, Monday, Subject: Czasowniki modalne : must, have to, ought to, should.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str.74 w podręczniku na środę 29. 04. 2020 r. Ćw. 1 zrobimy ustnie na lekcji. Ćw.2 Przeczytaj tekst i odpowiedz na pytanie. Następnie piszemy kolorem notatkę: must - musieć (przymus) ,np. We must stay at home. mustn"t - nie wolno (zakaz) You mustn"t walk in the park. should - powinieneś (rada) We should go to school. shouldn" t - nie powinieneś You shouldnt watch TV. Have to (I, you, we, they) lub has to (she, he, it) - stosujemy, gdy mówimy o naszych obowiązkach. Pytania i przeczenia robimy tak jak w Present Simple. She has to do the shopping. Does she have to do the shopping ? She doesnt have to do the shopping. Ought to - powinieneś - udzielanie rad, ale to jest wyrażenie bardziej formalne niż should. Ćw. 4 Wybierz poprawne słowo. Ćw. 5 Wpisz podane słowa. Ćw. 6 Dokończ zdania. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Piątek, 24.04.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 24th April,2020, Friday, Subject: At the hotel -zwiedzanie i orientacja w terenie.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str.73 w podręczniku na poniedziałek 27. 04. 2020 r. Ćw. 5 Posłuchaj nagrania i napisz o jakich wakacjach mówią te osoby (dla chętnych). Ćw. 6 Zrobimy ustnie na lekcji. Ćw. 7 Zapoznaj się z nowym słownictwem i wpisz brakujące słowa z tabelki. Ćw. 8 Zrobimy ustnie na lekcji. Ćw. 9 Zapoznaj się z nowym słownictwem. Ćwiczeniówka ćw. 5 (Połącz części zdań), ćw. 6 (Wpisz podane słowa), ćw. 7 (Wpisz brakujące litery), ćw. 8 (Wpisz odpowiednie słowo) i ćw. 9 Wpisz odpowiednie słowo str. 65.
Jestem dostępna na messengerze.

Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 22.04.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 22nd April,2020, Wednesday, Subject: Travelling -podróżowanie i turystyka.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 72 w podręczniku na piątek 24.04.2020 r. Rozpoczynamy nowy rozdział. Ćw. 1 Zrobimy ustnie na lekcji. Ćw. 2 Zapoznaj się z nowym słownictwem i połącz pytania z odpowiedziami. Ćw. 3 Zrobimy ustnie na lekcji. Ćw. 4 Zapoznaj się z nowym słownictwem i dopasuj podane słowa do ilustracji nad ćw. 1. Ćwiczeniówka ćw. 1 (Ułóż zdania z rozsypanki), ćw. 2 (Wpisz słowa i dopasuj pytania z ćw. 1), ćw. 3 (Wpisz brakujące litery), ćw. 4 (Przeczytaj opis i napisz rodzaj wakacji) str. 64.
Jestem dostępna na messengerze.

Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 20.04.2020 r.

Dzień dobry,

Piszemy w zeszycie: Lesson, date 20th April,2020, Monday, Subject: Exam skills - ćwiczenia egzaminacyjne.

W zeszycie nie robimy żadnych ćwiczeń. Przypominam o systematycznej nauce słownictwa (podręcznik str. 69). Robimy w zeszycie ćwiczeń str. 60 i 61 na środę 22.04.2020 r. Ćw. 3 str. 60 Wpisz wyrażenia. Ćw. 4. i 5 nie robimy. Ćw. 6 Wpisz podane wyrażenia. Ćw. 1, 2 i 3 str. 61.
Jestem dostępna na messengerze.

Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Piątek, 17.04.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, date 17th April, 2020, Friday, Subject: Revision 5 - powtórzenie materiału z unitu 5.

Po powrocie do szkoły będzie test, ale to uzgodnimy póżniej. Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 68 w podręczniku na poniedziałek 20.04.2020 r. Ćw.1 Odgadnij słowa. Ćw. 2 Zapisz słowo, które nie pasuje do pozostałych. Ćw. 3 Wpisz odpowiednia formę przyszłą czasowników i dopasuj definicję. Ćw. 4 Wpisz czasowniki w odpowiedniej formie. Ćw. 5 Wybierz poprawne słowo. Ćwiczeniówka ćw.1 (Wpisz słowa) i 2 (Wybierz poprawne słowo ) str. 60.
Jestem dostępna na messengerze.

Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 15.04.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, date 15th April, 2020, Wednesday, Subject: Notes, making a request - notatki i wyrażanie prośby.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 67 w podręczniku na piątek 17.04.2020 r. Ćw.1 zrobimy ustnie. Ćw. 2 Przeczytaj tekst i zdecyduj jakie to rodzaje wypowiedzi. Ćw. 3 Odpowiedz na pytania do tekstów z ćw. 2. Ćw. 4 Ułóż zdania w odpowiedniej kolejności. Ćw. 5 Przeczytaj informacje z tabelki . Ćw. 6 Połącz części zdań. Ćwiczeniówka ćw. 1 (Wpisz słowa) i 2 (Wybierz poprawne słowo ) str. 60.
Jestem dostępna na messengerze.

Pozdrawiam,
Marta Zajdel

WIOSENNA PRZERWA ŚWIĄTECZNA od 9 do 14 kwietnia 2020 r.


Środa, 08.04.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, date 8th April, 2020, Wednesday, Subject: Talking about plans - rozmawiamy o planach.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 66 w podręczniku na środę 15.04.2020 r. Ćw.1 zrobimy ustnie. Ćw. 2 Przeczytaj tekst i zaznacz T lub F. Ćw.3 Spójrz do tabelki i zastanów się co znaczą te wyrażenia. Następnie ułóż zdania w odpowiedniej kolejności tak, aby powstał dialog ( nie przepisujemy zdań tylko litery). Ćwiczeniówka ćw.1 ( połącz) , 2 ( Wpisz słowo ) i 3 ( zakreśl) str.58. Jestem dostępna na messengerze.

Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 06.04.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, date 6th April, 2020, Monday, Subject: A Norwegian footballer - odbiór tekstów słuchanych. Opuszczamy stronę 64. Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 65 w podręczniku na środę 08.04.2020 r. Ćw.1 zrobimy ustnie. Ćw. 2 Pobierz nagranie. Posłuchaj nagrania i wybierz poprawną odpowiedż. Ćw.3 Pobierz nagranie, wysłuchaj dialog i zaznacz T lub F. Ćw. 5.Spójrz na tabelkę ( verb - czasownik - trenować,noun action - rzeczownik opisujący czynność - trenowanie i noun person - osoba - trener) i określ czy podkreślone słowo to verb, noun action czy noun person. Ćw. 6.Wpisz brakujące słowa.Ćwiczeniówka ćw.1 ( uzupełnij tabelkę) i 2 ( Wpisz słowo w odpowiedniej formie) str.57. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Piątek, 03.04.2020 r.

Dzień dobry,
Dziś rozpoczynamy samodzielną pracę z podręcznikiem. Piszemy w zeszycie: Lesson, date 3rd April, 2020, Friday, Subject: " Why dont you volunteer at Force4Sport festival?" - praca z tekstem.
  • Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 63 na poniedziałek 06.04.2020 r. Ćw. 1 - ustnie ( Czy regularnie chodzisz na imprezy sportowe?) Ćw. 2 Przeczytaj tekst i odpowiedz na pytanie ( Kiedy obywa się ta impreza?) Ćw. 3 Wpisz brakujące informacje ( nie przepisujemy całego dialogu tylko same informacje tak jak na lekcji). Ćw. 4 Przetłumacz słówka i uzupełnij zdania ( nie przepisujemy całych zdań tylko same wyrazy tak jak na lekcji). Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 01.04.2020 r.

Dzień dobry,
Kończymy kartę pracy nr 4 w zeszycie na piątek 03.04.2020 r. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,

Marta Zajdel

Poniedziałek, 30.03.2020 r.

Dzień dobry,
Przesyłam kolejną kartę pracy nr 4. Robimy w zeszycie trzy pierwsze ćwiczenia ( przepisujemy całe wyrażenia, nie tylko litery) na środę 01.04.2020 r. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel
Kliknij>>> KARTA PRACY 4

Piątek, 27.03.2020 r.

Witam,
Bardzo proszę o systematyczną pracę. Jestem do Waszej dyspozycji na mesengerze .
Pozdrawiam

Marta Zajdel
  • Kończymy w zeszycie kartę pracy nr 3 na poniedziałek 30.03.2020 r.

Środa, 25.03.2020 r.

Witam,
Przesyłam kolejne karty pracy do zrobienia w zeszycie. Bardzo proszę o systematyczną pracę. Jestem do Waszej dyspozycji na mesengerze .
Pozdrawiam

Marta Zajdel

Proszę o zrobienie w zeszycie pięciu pierwszych ćwiczeń z karty pracy nr 3 na piątek 27.03.2020 r.

Kliknij>>> KARTA PRACY 3


Poniedziałek, 23.03.2020 r.
Dzień dobry.
Dziś proponuję Wam kolejną serię ćwiczeń, które są nadal powtórką poznanego do tej pory materiału. Zachęcam do zamieszczania odpowiedzi w zeszycie do języka angielskiego. Jeśli będziecie potrzebowali mojej pomocy proszę o kontakt na messengerze.
Pozdrawiam serdecznie,

Marta Zajdel

  • Kończymy zadania z karty pracy nr 2 na środę ( 25.03.2020 r.)

Drodzy Uczniowie,
Dziś proponuję Wam, abyście ćwiczyli język angielski w nieco inny sposób. Przesyłam Wam linki do krótkich filmów w języku angielskim, które powinniście tylko obejrzeć do poniedziałku 23 marca.
Nie wykonujemy żadnych zadań w zeszycie.
Pozdrawiam serdecznie

Dzień dobry.
Przesyłam Wam kolejne materiały zgodnie z ustalonym w poniedziałek planem. Przypominam, że to są ćwiczenia, które mają na celu powtórzenie poznanego do tej pory materiału . Nie ma żadnych nowych zagadnień ,więc nie powinno być problemu z wykonaniem ich. Jeśli nie pamiętacie jakiegoś zagadnienia to pomoc znajdziecie w podręczniku lub w zeszycie. Odpowiedzi do zadanych ćwiczeń piszemy w zeszycie do języka angielskiego. Chciałabym, abyście pracowali systematycznie zgodnie z wyznaczonymi przeze mnie datami.
Pozdrawiam serdecznie,

Marta Zajdel

Proszę zrobić pierwsze 4 ćwiczenia z tej karty pracy (nie wszystkie) na piątek (20.03.2020 r.)

Drodzy Uczniowie,
Uprzejmie informuję, że na czas zawieszenia zajęć będziemy pracować zdalnie. Poniżej zamieszczam materiały, które umożliwią Wam samodzielną pracę w domu. To nie są nowe zagadnienia tylko szybka powtórka materiału od początku roku szkolnego. Kolejne materiały będę przesyłała zgodnie z planem lekcji, klasy IV- VII ( poniedziałek, środa , piątek). Odpowiedzi do ćwiczeń z wysłanych kart pracy zapisujemy w zeszycie do języka angielskiego ( tytuł karty pracy oraz data). Na razie będziemy pracować w taki sposób. Podejdźcie do tego poważnie, sprawdzę.
Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrowia

Marta Zajdel


Na środę (18.03.2020 r.) zróbcie ćwiczenia z ćwiczeniówki oraz z podręcznika, które Wam zadałam wcześniej.

22-06-2020, Ewa Cichoń
Strona którą odwiedzasz korzysta z plików cookies. Ustawienia dotyczące tych plików można zmienić w opcjach przeglądarki używanej do przeglądania Internetu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies przeczytaj Politykę cookies.