Zespół Placówek Oświatowych

Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego

i Przedszkole w Kurozwękach

ul. Szydłowska 9, 28-200 Staszów, woj. Świetokrzyskie

tel.fax (015) 866 73 90

zpokurozweki@staszow.pl

Język angielski - klasa V - Marta Zajdel


Środa, 24.06.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 24th June, 2020, Wednesday, Subject: Countries and nationalities - nazwy krajów i narodowości.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 108 w podręczniku. Ćw.1 Dopasuj kraj do narodowości. Ćw.2 zrobimy ustnie na lekcji. W ćwiczeniówce nie robimy nic. Jestem dostępna na messengerze.
Marta Zajdel

Poniedziałek, 22.06.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 22nd June, 2020, Monday, Subject: Holiday greetings and wishes - życzenia świąteczne.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 101 w podręczniku na środę 24.06.2020 r. Ćw.1 Połącz święta z życzeniami. W ćwiczeniówce nie robimy nic. Jestem dostępna na messengerze.
Marta Zajdel

Piątek, 19.06.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 19th June, 2020, Friday, Subject:"The story behind Thanksgiving in the USA"-praca z tekstem.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 96 i 97 w podręczniku na poniedziałek 22.06.2020 r. Przepisujemy do zeszytu nowe słówka z ramki. Ćw.1 Posłuchaj i przeczytaj tekst. Ćw.2 Dopasuj nagłówki. Ćw. 3 Odpowiedz na pytania. Ćw.1, 2,3 i 4 zrobimy ustnie na lekcji. W ćwiczeniówce nie robimy nic. Jestem dostępna na messengerze.
Marta Zajdel

Poniedziałek, 15.06.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 15th June, 2020, Monday, Subject: Dessert Festival- piszemy wpis na blogu.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 95 w podręczniku na piątek 19.06.2020 r.Ćw.5 Posłuchaj i wpisz brakujące słowa. Ćw.6 nie robimy. W ćwiczeniówce ćw. 3 Odpowiedz na pytania i ćw.4 Zapytaj o podkreślone słowa str. 39. Jestem dostępna na messengerze.
Marta Zajdel

Środa, 10.06.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 10th June, 2020, Wednesday, Subject: Module Test 6 - sprawdzian wiadomości i umiejętności.

Robimy w zeszycie poprawę ćwiczeń ze str. 98 i 99 w podręczniku na poniedziałek 15.06.2020 r.Ćw.8 Posłuchaj i wpisz brakujące słowa. Ćw.9 nie robimy. W ćwiczeniówce nie robimy nic. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 08.06.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 8th June, 2020, Monday, Subject: Progress check 6 - powtórzenie i utrwalenie materiału z modułu 6.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 98 i 99 w podręczniku na poniedziałek 08.06.2020 r.Te ćwiczenia będą ocenione jako sprawdzian z tego rozdziału. Proszę o przesłanie zdjęcia z zeszytu na messengerze na priv dziś do godziny 14.00. Prace przesłane po terminie nie będą oceniane.
Ćw.1 Przeczytaj tekst i zdecyduj R, W lub DS. Ćw.2 Podpisz obrazki. Ćw.3 Wybierz poprawne słowo. Ćw. 4 Podpisz obrazki. Ćw. 5 Wpisz odpowiednią formę ,,going to" (tylko odpowiedzi). Ćw. 6 Wpisz odpowiedni zaimek zwrotny. Ćw.7 Uzupełnij dialog - same odpowiedzi. Ćw.8 i 9 nie robimy. W ćwiczeniówce nie robimy nic. Jestem dostępna na messengerze.
Marta Zajdel

Piątek, 05.06.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 5th June, 2020, Friday, Subject: Strawberry Festival - wpis na blogu.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 94 w podręczniku na poniedziałek 08.06.2020 r. Przepisujemy do zeszytu nowe słówka z ramki. Ćw.1 Posłuchaj, przeczytaj tekst i połącz części zdań. Ćw.2 Zdecyduj R, W lub DS. Ćw.3 Odpowiedz na pytania. Ćw. 4 zrobimy ustnie na lekcji. W ćwiczeniówce ćw.1 (Przeczytaj tekst i połącz części zdań) i ćw.2 (Wpisz R, W lub DS) str. 39. Proszę o zrobienie zdjęcia str.36 z ćwiczeniówki i przysłanie dziś do godz. 13.00 na messengerze na ocenę. Jestem dostępna na messengerze.
Marta Zajdel

Środa, 03.06.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 3rd June, 2020, Wednesday, Subject: Konstrukcja ,,to be going to"- zdania pytające i krótkie odpowiedzi.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 93 w podręczniku na piątek 05.06.2020 r. Piszemy kolorem w zeszycie: Pytania z ,,going to" tworzymy przez inwersję (zamiana), np. We are going to swim. Are we going to swim? Ćw.4 Napisz pytania z ,,going to" i krótko na nie odpowiedz. Ćw.5 Wpisz odpowiednią formę ,,going to". W ćwiczeniówce ćw.3 (Spójrz na tabelkę i napisz pytania i krótkie odpowiedzi z ,,going to") i ćw.4 (Wpisz odpowiednią formę ,,going to") str.38. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 01.06.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 1st June, 2020, Monday, Subject: Konstrukcja ,,to be going to"- zdania przeczące.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 92 w podręczniku na środę 03.06.2020 r. Piszemy kolorem w zeszycie: Przeczenia z ,,going to" tworzymy dodając do ,,to be" wyraz ,,not", np. We are not going to swim. Ćw.1 Utwórz przeczenia. Ćw.2 Wpisz odpowiednią formę ,,going to". Ćw.3 Napisz co zamierzasz robić w weekend. W ćwiczeniówce ćw.1 (Uzupełnij przeczenia z ,,going to") i ćw.2 (Utwórz przeczenia) str.38. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Piątek, 29.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 29th May, 2020,Friday, Subject: Making suggestions - planowanie przyjęcia (dialogi).

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 91 w podręczniku na poniedziałek 01.06.2020 r. Ćw.1 Uzupełnij dialog. Ćw.2 Posłuchaj nagrania i sprawdź dialog. Ćw.3 Wpisz brakujące słowa. Ćw.4 nie robimy. W ćwiczeniówce ćw.1 (Połącz części zdań), ćw.2 (Napisz pytania) i ćw. 3 (Uzupełnij dialog pytaniami z ćw.2) str.37. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 27.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 27th May, 2020, Wednesday, Subject: Festive food in the UK - święta i uroczystości w Wielkiej Brytanii i w Polsce.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 90 w podręczniku na piątek 29.05.2020 r. Piszemy pod tematem kolorem: box of chocolates - bombonierka, hot cross buns - bułeczki, toffee apples - jabłka w polewie, Christmas pudding - pudding bożonarodzeniowy, birthday cake - tort, pancakes - naleśniki, parkin - pierniczek, harvest loaf - bochenek żniwny. Ćw.1 Posłuchaj nagrania i dopasuj obrazki do świąt. Ćw.2a Posłuchaj nagrania i wybierz poprawne słowo. Ćw.2b Zdecyduj R, W lub DS. Ćw. 3 zrobimy ustnie na lekcji. W ćwiczeniówce ćw.1 (Podpisz obrazki) i ćw.2 (Wpisz słówka z ćw. 1) str.36. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 25.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 25th May, 2020, Monday, Subject: Reflexive pronouns - zaimki zwrotne.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 89 w podręczniku na środę 27.05.2020 r. Piszemy pod tematem kolorem: Zaimków zwrotnych używamy, aby powiedzieć, że sami coś zrobiliśmy. 1. myself -ja (sam coś zrobiłem), yourself - ty (sam coś zrobiłeś), himself - on (sam coś zrobił), herself - ona (sama coś zrobiła), itself - to (samo coś zrobiło), ourselves - my (sami coś zrobiliśmy), yourselves - wy (sami coś zrobiliście), themselves - oni (sami coś zrobili). Ćw.3 Wybierz poprawne słowo. Ćw.4 Wpisz odpowiedni zaimek. Ćw. 5 Spójrz na obrazki i napisz zdania według wzoru. W ćwiczeniówce ćw. 3 (Zakreśl poprawne słowo) i ćw.4 (Wpisz zaimki zwrotne) str.35. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Piątek, 22.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 22nd May, 2020, Friday, Subject: Konstrukcja ,, to be going to" - zdania twierdzące.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 88 w podręczniku na poniedziałek 25.05.2020 r. Piszemy pod tematem kolorem: to be going to -zamierzam (pod,,to be " podstawiamy odmianę ,, to be"), np. She is going to read a book (Ona zamierza przeczytać książkę). Ćw.1 Wpisz odpowiednią formę ,, to be going to". Ćw.2 Spójrz na obrazki i napisz, co dzieci zamierzają zrobić. W ćwiczeniówce ćw. 1 (Uzupełnij zdania odpowiednią formą ,,be going to") i ćw. 2 (Ułóż zdania z rozsypanki) str.35. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 20.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 20th May, 2020, Wednesday, Subject: Wyrażenia z czasownikiem ,,make" i ,,do".

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 87 w podręczniku na piątek 22.05.2020 r. Ćw. 4 Wybierz poprawne słowo, posłuchaj i sprawdż. Ćw.5 zrobimy ustnie na lekcji. Ćw. 6 Posłuchaj nagrania i wybierz poprawną odpowiedz. Ćw. 7 nie robimy. W ćwiczeniówce ćw. 2 str.34 (Wpisz do lub make). Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 18.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 18th May, 2020, Monday, Subject : Hi Emily...- piszemy email z zaproszeniem na przyjęcie.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 86 w podręczniku na środę 20.05.2020 r. Piszemy pod tematem nowe słówka z tabelki . Ćw. 1 Posłuchaj, przeczytaj email i połącz części zdań. Ćw. 2 Zdecyduj R, W lub DS. Ćw. 3 Odpowiedz pełnymi zdaniami na pytania. W ćwiczeniówce nie robimy nic. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Piątek, 15.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 15th May, 2020, Friday, Subject: Let's celebrate! - święta i uroczystości.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 84 i 85 w podręczniku na poniedziałek 18.05.2020 r. Piszemy pod tematem nowe słówka : celebrate - świętować, Thanksgiving - Święto Dziękczynienia, birthday - urodziny, New Year - Nowy Rok, Christmas - Boże Narodzenie, Easter -Wielkanoc, May Day - majówka, Mother's Day - Dzień Matki, Father's Day - Dzień Ojca. Ćw. 1 Posłuchaj i powtórz. Ćw. 2 i 3 zrobimy ustnie na lekcji. W ćwiczeniówce ćw. 1 (Zakreśl nazwy uroczystości i podpisz obrazki) str. 34. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 13.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 13th May, 2020, Wednesday, Subject: Module Test 5 - sprawdzian wiadomości i umiejętności.

Robimy w zeszycie poprawę ćwiczeń ze str. 82 i 83 w podręczniku na piątek 15.05.2020 r. W ćwiczeniówce nie robimy nic. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 11.05.2020 r.

Dzień dobry,

Piszemy w zeszycie: Lesson, 11th May, 2020, Monday, Subject : Progress check 5 - Powtórzenie I utrwalenie materiału z modułu 5.

Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 82 i 83 w podręczniku na poniedziałek 11.05.2020 r. Te ćwiczenia będą ocenione jako sprawdzian z tego rozdziału. Proszę o przesłanie zdjęcia z zeszytu na messengerze na priv dziś do godziny 14.00. Prace przesłane po terminie nie będą oceniane.
Ćw.1 Przeczytaj tekst i zaznacz R, W , DS. Ćw.2 Podpisz obrazki. Ćw. 3 Podpisz obrazki. Ćw. 4 Uzupełnij zdania odpowiednią formą czasu Past Simple. Ćw. 5 Utwórz przysłówki. Ćw. 6 Uzupełnij dialog (Nie przepisujemy wszystkiego - tylko same odpowiedzi). Ćw. 7 nie robimy. W ćwiczeniówce nie robimy nic. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Piątek, 08.05.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 8th May, 2020, Friday, Subject :Smart travellers - Jak być mądrym podróżnikiem? Czasownik modalny ,,should" .

Robimy w zeszycie str. 81 z podręcznika na poniedziałek 11.05.2020 r. Piszemy kolorem pod tematem: Czasownika modalnego ,,should" używamy do dawania rad. Should - powinieneś, shouldn"t - nie powinieneś. Ćw.1 Przerysuj tabelkę do zeszytu i wpisz podane wyrażenia (Co powinni i czego nie powinni robić mądrzy podróżnicy?). Ćw. 3 i 4 zrobimy ustnie na lekcji. W ćwiczeniówce nie robimy nic. Proszę o przesłanie zdjęcia ze str. 31 w ćwiczeniówce na messengerze na priv od razu po lekcji na ocenę.Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 06.05.2020 r.

Dzień dobry,

Piszemy w zeszycie: Lesson, 6th May, 2020, Wednesday, Subject: " Travel with care"- praca z tekstem.

Robimy w zeszycie str. 80 z podręcznika na piątek 08.05.2020 r. Przepisujemy kolorem pod tematem nowe słówka z tabelki obok czytanki. Ćw.1 Posłuchaj i przeczytaj tekst. Ćw. 2 Dokończ zdania. Ćw. 3 zrobimy ustnie na lekcji. Ćwiczeniówka ćw. 3 (Odpowiedz na pytania) i 4 ( Zapytaj o podkreśloną część zdania) str. 33. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 04.05.2020 r

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 4th May, 2020, Monday, Subject: Adverbs - tworzenie i zastosowanie przysłówków.

Robimy w zeszycie str. 79 w podręczniku na środę 06.05.2020 r. Przepisujemy kolorem pod tematem żółtą tabelkę Grammar. Ćw. 5 Utwórz przysłówki. Ćw.6 Posłuchaj nagrania i ponumeruj obrazki. Ćw.7 nie robimy. Ćwiczeniówka ćw. 1 (Przeczytaj tekst i połącz części zdań) i 2 (Napisz R, W lub DS) str. 33. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 29.04.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 29th April, 2020, Wednesday, Subject: "Travel troubles" - praca z tekstem. Wyrażanie emocji.

Robimy w zeszycie str. 78 w podręczniku na poniedziałek 04.05.2020 r. Przepisujemy pod tekstem nowe słówka z tabelki. Ćw. 1 Posłuchaj, przeczytaj tekst i połącz części zdań. Ćw. 2 Zdecyduj: R, W lub DS. Ćw.3 Odpowiedz całymi zdaniami na pytania.Następnie napisz kolorem w zeszycie: I'm sad - Jestem smutny, I'm worried -Jestem zmartwiony, I'm angry - Jestem zły, I'm scared - Jestem przestraszony. Ćwiczeniówka ćw. 4 (Dopisz formę przeszłą czasowników) i 5 (Napisz pytania w czasie Past Simple i krótko odpowiedz) str. 32. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 27.04.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 27th April, 2020, Monday, Subject: Past Simple Tense - ćwiczenia w konstruowaniu zdań.

Robimy w zeszycie str. 77 w podręczniku na środę 29.04.2020 r. Przypominamy sobie notatkę o tym czasie, którą pisaliśmy już w zeszycie.Można również korzystać z niebieskiej tabelki. Ćw. 4 Uzupełnij zdania odpowiednią formą czasu Past Simple. Ćw. 5 Wpisz czasowniki w czasie Past Simple. Ćw.6 Napisz pytania i krótkie odpowiedzi w czasie Past Simple. Ćwiczeniówka ćw. 1 (Dopisz formę przeszłą czasowników), 2 (Zakreśl poprawne słowo) i 3 (Wpisz odpowiednią formę czasowników) str. 32.
Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Piątek, 24.04.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 24th April, 2020, Friday, Subject: Past Simple Tense - ćwiczenia gramatyczne.

Robimy w zeszycie str. 76 w podręczniku na poniedziałek 27.04.2020 r. Przypominamy sobie notatkę o tym czasie, którą pisaliśmy już w zeszycie.Można również korzystać z niebieskiej tabelki. Ćw. 1 Przepisz podane czasowniki do zeszytu i dopisz formę przeszłą. Jeśli czasownik jest regularny to dodajemy d lub ed, jeśli jest nieregularny to druga kolumna czasowników nieregularnych z okładki książki. Ćw. 2 Wpisz pasujące czasowniki z ćw. 1 w czasie Past Simple. Ćw. 3 Utwórz pytania i przeczenia do zdań twierdzących z ćw. 2 w czasie Past Simple.Proszę o przesłanie zdjęcia ćw. 3 na messengerze na priv do poniedziałku (na ocenę). Ćwiczeniówka ćw. 3 (Wpisz pytania z ćw. 2) str. 31. Jestem dostępna na messengerze.

Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 22.04.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, 22nd April, 2020, Wednesday, Subject: Giving advice -udzielanie rad (dialogi).

Robimy w zeszycie str. 75 w podręczniku na piątek 24.04.2020 r. Przepisujemy kolorem do zeszytu tabelkę Grammar ze str. 75. Następnie robimy ćw. 1 Przeczytaj dialog i dopasuj podane zdania. Ćw. 3 Wpisz: should lub shouldnt i podany czasownik. Ćwiczeniówka ćw. 1 (Połącz) i ćw. 2 (Napisz pytania do podanych odpowiedzi) str. 31.
Jestem dostępna na messengerze.

Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 20.04.2020 r.

Dzień dobry,

Piszemy w zeszycie: Lesson, date 20th April, 2020, Monday, Subject: Everyday social behaviour - zachowania społeczne.

Robimy w zeszycie str. 74 w podręczniku na środę 22.04.2020 r. Piszemy nowe słówka pod tematem : chew with mouth open- jeść z otwartymi ustami, share food - dzielić się jedzeniem, be on time - być punktualnie, eat with hands- jeść rękami, be late - spóżnić się, eat with knife and fork - jeść nożem i widelcem, be early - być przed czasem, put elbows on table - opierać ręce na stole. Następnie robimy ćw. 1 Podpisz obrazki. Ćw. 2 i 3 zrobimy w szkole (słuchanie). Ćwiczeniówka ćw. 1 (Połącz) i ćw. 2 (Podpisz obrazki wyrażeniami z ćw. 1) str. 30.
Jestem dostępna na messengerze.

Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Piątek, 17.04.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, date 17th April, 2020, Friday, Subject: Czasownik modalny ,,can"- pytanie o pozwolenie.

Robimy w zeszycie str. 73 w podręczniku na poniedziałek 20.04.2020 r. Ćw. 3 Spójrz na informacje opisujące to, co Tony zrobił w wakacje - czynność zakończona w przeszłości, czyli czas Past Simple. Napisz pytania i krótkie odpowiedzi tak, jak w przykładzie. Następnie ćw. 4 Napisz pytania (Did you....?) i krótkie odpowiedzi (o sobie: Yes, I did. lub No, I didn t) w Past Simple. Póżniej przepisz kolorem do zeszytu żółtą notatkę ze str. 73 Grammar. Ćwiczeniówka ćw. 3 (Spójrz na kalendarz Suzie , napisz pytania w Past Simple (Did she....?) i krótkie odpowiedzi (Yes, she did. lub No, she didn t) i ćw. 4 (Wpisz : can lub cant) str. 29. Jestem dostępna na messengerze.

Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 15.04.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, date 15th April, 2020, Wednesday, Subject: Past Simple Tense - zdania pytające - ćwiczenia.
Piszemy pod tematem kolorem : Czasu Past Simple używamy do określania czynności, która zakończyła się w przeszłości. Zdanie pytające: Did + osoba + czasownik regularny bez d/ed lub I kolumna czasowników nieregularnych + reszta , np. He went to school yesterday (On poszedł wczoraj do szkoły. Did he go to school yesterday? (Czy on poszedł wczoraj do szkoły? She played tennis yesterday. Did she play tennis yesterday? Robimy w zeszycie str. 72. na piątek 17.04.2020 r. Ćw. 1 Ułóż pytania z rozsypanki.Następnie ćw. 2 Napisz pytania i krótkie odpowiedzi w Past Simple. Ćwiczeniówka ćw. 1 (Zakreśl poprawne słowo) i ćw. 2 (Ułóż pytania z rozsypanki) str. 29.
Jestem dostępna na messengerze.

Pozdrawiam,
Marta Zajdel

WIOSENNA PRZERWA ŚWIĄTECZNA od 9 do 14 kwietnia 2020 r.


Środa, 08.04.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, date 8th April, 2020, Wednesday, Subject: Easter - potrawy wielkanocne w USA i w Polsce.

Piszemy pod tematem kolorem nowe słówka : Easter - Wielkanoc, Easter egg hunt - szukanie jaj wielkanocnych, parade - parada, Easter bunny - króliczek wielkanocny, Easter eggs - pisanki, hot cross buns - gorące bułeczki. Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 105 w podręczniku na środę 15.04.2020 r. Ćw. 1 Przeczytaj tekst i odpowiedz na pytanie: What do Americans eat at Easter? - Co Amerykanie jedzą podczas Wielkanocy? Ćw. 2 Odgadnij hasło. Jestem dostępna na messengerze.

Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Poniedziałek, 06.04.2020 r.

Dzień dobry,
Piszemy w zeszycie: Lesson, date 6th April, 2020, Monday, Subject: What s the weather like? - opisywanie pogody.
Piszemy pod tematem : What s the weather like?- Jaka jest pogoda? It s......windy - wietrznie, rainy - deszczowo, hot - gorąco ,cool- chłodno, humid - wilgotny .Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 71 w podręczniku na środę 08.04.2020 r. Ćw. 4 Odpowiedz na pytanie ( Czy chciałbyś odwiedzić Ecuador?) według wzoru. Ćw. 5 Napisz całymi zdaniami jaka jest pogoda na obrazkach i dokończ zdanie: Today is...... Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Piątek, 03.04.2020 r.

Dzień dobry,
Dziś rozpoczynamy samodzielną pracę z podręcznikiem.
Piszemy w zeszycie: Lesson, date 3rd April, 2020, Friday, Subject: " An Amazonian adventure" - praca z tekstem.
  • Robimy w zeszycie ćwiczenia ze str. 70 na poniedziałek 06.04.2020 r.Przepisujemy pod tematem nowe słówka z tabelki. Ćw. 1 Przeczytaj tekst i połącz części zdań ( nie przepisujemy całych zdań tylko same litery tak jak na lekcji). Ćw. 2 R , W, DS ( nie przepisujemy całych zdań tylko same litery tak jak na lekcji). Ćw. 3 Odpowiedz na pytania. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,
Marta Zajdel

Środa, 01.04.2020 r.

Dzień dobry,
Kończymy kartę pracy nr 4 w zeszycie na piątek 03.04.2020 r. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,

Marta Zajdel

Poniedziałek, 30.03.2020 r.

Dzień dobry,
Przesyłam kolejną kartę pracy nr 4. Robimy w zeszycie cztery pierwsze ćwiczenia na środę 01.04.2020 r. Jestem dostępna na messengerze.
Pozdrawiam,

Marta Zajdel

Kliknij>>> KARTA PRACY 4

Kliknij>>> NAGRANIE 4


Piątek, 27.03.2020 r.

Witam,
Bardzo proszę o systematyczną pracę. Jestem do Waszej dyspozycji na mesengerze .
Pozdrawiam

Marta Zajdel

  • Kończymy w zeszycie kartę pracy nr 3 na poniedziałek 30.03.2020 r.


Środa, 25.03.2020 r.

Witam,
Przesyłam kolejne karty pracy do zrobienia w zeszycie. Bardzo proszę o systematyczną pracę. Jestem do Waszej dyspozycji na mesengerze .
Pozdrawiam

Marta Zajdel

Proszę o zrobienie w zeszycie pięciu pierwszych ćwiczeń z karty pracy nr 3 na piątek 27.03.2020 r.

Kliknij>>> KARTA PRACY 3


Poniedziałek, 23.03.2020 r.
Dzień dobry.
Dziś proponuję Wam kolejną serię ćwiczeń, które są nadal powtórką poznanego do tej pory materiału. Zachęcam do zamieszczania odpowiedzi w zeszycie do języka angielskiego. Jeśli będziecie potrzebowali mojej pomocy proszę o kontakt na messengerze.
Pozdrawiam serdecznie,

Marta Zajdel

  • Kończymy zadania z karty pracy nr 2 na środę ( 25.03.2020 r.)

Drodzy Uczniowie,
Dziś proponuję Wam, abyście ćwiczyli język angielski w nieco inny sposób. Przesyłam Wam linki do krótkich filmów w języku angielskim, które powinniście tylko obejrzeć do poniedziałku 23 marca.
Nie wykonujemy żadnych zadań w zeszycie.
Pozdrawiam serdecznie

Dzień dobry.
Przesyłam Wam kolejne materiały zgodnie z ustalonym w poniedziałek planem. Przypominam, że to są ćwiczenia, które mają na celu powtórzenie poznanego do tej pory materiału . Nie ma żadnych nowych zagadnień ,więc nie powinno być problemu z wykonaniem ich. Jeśli nie pamiętacie jakiegoś zagadnienia to pomoc znajdziecie w podręczniku lub w zeszycie. Odpowiedzi do zadanych ćwiczeń piszemy w zeszycie do języka angielskiego. Chciałabym, abyście pracowali systematycznie zgodnie z wyznaczonymi przeze mnie datami.
Pozdrawiam serdecznie,

Marta Zajdel

Proszę zrobić pierwsze 4 ćwiczenia z tej karty pracy (nie wszystkie) na piątek (20.03.2020 r.)

Drodzy Uczniowie,
Uprzejmie informuję, że na czas zawieszenia zajęć będziemy pracować zdalnie. Poniżej zamieszczam materiały, które umożliwią Wam samodzielną pracę w domu. To nie są nowe zagadnienia tylko szybka powtórka materiału od początku roku szkolnego. Kolejne materiały będę przesyłała zgodnie z planem lekcji, klasy IV- VII ( poniedziałek, środa , piątek). Odpowiedzi do ćwiczeń z wysłanych kart pracy zapisujemy w zeszycie do języka angielskiego ( tytuł karty pracy oraz data). Na razie będziemy pracować w taki sposób. Podejdźcie do tego poważnie, sprawdzę.
Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrowia

Marta Zajdel


Przesyłam kartę pracy do zrobienia na środę (18.03.2020 r.)
22-06-2020, Ewa Cichoń
Strona którą odwiedzasz korzysta z plików cookies. Ustawienia dotyczące tych plików można zmienić w opcjach przeglądarki używanej do przeglądania Internetu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies przeczytaj Politykę cookies.